пʼятницю, 8 липня 2022 р.

Моя родина - найдорожче у житті

    Моя родина
Моя родина – віра і надія,
Моє коріння і моє крило,
Тут мамина любов мене зігріє, 
Турбота татова, бабусине тепло
І дідові долоні вузлуваті – 
Дитячих років миті золоті…
Моя родина й наша рідна хата -
Це справді найдорожче у житті!
                    Наталка Книшова
 
    Найціннішим для кожної людини є її родина. Це найближчі й найрідніші люди, які завжди зігріють теплом, допоможуть, підтримають. Родина – це маленький світ для кожної дитини, де добре й затишно, де все зрозуміле й дороге.
    8 липня в Україні святкують День родини. Це досить молоде свято і відзначається з 2012 року.
    Цього дня міцніше обійми і поцілуй членів своєї великої або маленької сім’ї, скажи їм теплі слова любові й поваги, поділися з ними своїми почуттями.
    Нехай для кожного родина буде надійною фортецею, тим місцем, де завжди зрозуміють, підтримають і допоможуть.
    Відгадай загадки про родину:


Немає коментарів:

Дописати коментар