середу, 30 листопада 2022 р.

Ти все ще хочеш завести кошеня?


     Навіть знаючи, що доведеться ЩОДНЯ прибирати за ним лоток? Що ж: ти назавжди береш відповідальність за тих, кого приручив. Тому краще знати про котів якомога більше. Гайда знайомитися!

Що це означає?!


    Те, що для тебе – шкода, для кота – спосіб тобі щось повідомити. Розшифрувати котячі пустощі можна приблизно так:
    Надзюрив у капці – «Нагадую: мій туалет не прибраний від вчорашнього дня!» або «Мені не до вподоби власник цього взуття».


    Псує кімнатні рослини – «У природі я інколи їм спеціальну траву, це корисно для організму. Пошукаю її у квартирі…»


    Шкрябає диван – «Я хижак і маю гострити кігті! Готуй для мене дряпаку, або я знайду її сам.»

     Щоб одразу порозумітися у найделікатніших справах, побризкай кути квартири і взуття дешевим парфумом. Запах для кота – це знак: чужа територія. Тут незручно робити котячі справи.

Коти люблять гратися.


    «Ну зовсім як я!» - радієш ти і вже уявляєш, як навчаєш кота своїм улюбленим іграм. Коли б то так! Хвостатий друзяка захоче гратися по своєму.
    Як хижак, він знає чимало всіляких трюків для полювання. Тому найкраща гра для нього – це хованки. Він буде ховатися у коробки, в сумки, щоб зненацька вискочити і вхопити здобич. Хто у цій грі буде здобиччю, здогадуєшся?

Навіщо кіт умивається?


    На те є багато причин! Шершавий язичок слугує йому гребінцем: ним кіт вичісує зайві шерстинки. А слина залишає вологий слід, і тіло не перегрівається. Ця приємна процедура заспокоїть котика, якщо він раптом понервував. Адже коти такі чутливі!

    Подивись відео і дізнайся цікаві факти про котів:






Немає коментарів:

Дописати коментар