четвер, 19 травня 2022 р.

Україна вишивана


     Вишиванка
Чом довкола все співа,
як весною в лузі?
Вишиваночка  нова
в мене. Гляньте, друзі!
Це бабусенька моя 
склала візерунок.
Найдорожчій в світі я
маю подарунок.
Веселкові барви всі
з ниточок шовкових
поєднались у красі
на моїй обнові.
З піснею-веснянкою
щоб гуляти в лісі,
вдягнемо вишиванки ми
наші, українські!
                     Любов Сердунич

    Щороку в третій четвер травня в Україні важлива подія - 
День вишиванки.
 2022 року вона припадає на 19 травня. 

    Вишиванка - оберіг українського народу, символ здоров'я, краси та щасливої долі. У них дівчата і жінки ще вродливіші, чоловіки - особливо мужні та стильні, діти - ніби янголята у чудових рукотворних шатах.

    Вишиванку творять з любов'ю, вкладаючи у кожен візерунок певне поняття, щирі думки і душу. У вишивальниць є багато традицій і обрядів перед власне процесом вишивання, тому що це - особлива творчість, у якій передається наша українська краса, наша душа.
    Вишита сорочка - свого роду оберіг, символ здоров’я, добробуту та краси, щасливої долі й родової пам'яті, любові та святковості. Коли говорять, що людина народилася в сорочці, мають на увазі, що це - щаслива людина.  
    Пропонуємо вікторину «Що Ви знаєте про українську вишиванку?», яка допоможе перевірити наскільки ви знайомі з українськими традиціями та історією.

Немає коментарів:

Дописати коментар