середу, 7 липня 2021 р.

8 липня - День родини


    День родини в Україні святкують 8 липня вже кілька років поспіль. Це доволі молоде свято, адже його почали відзначати лише з 2012 року.
     Як відомо, українці завжди шанували сім’ю. Традиції роду, любов і повага до всіх членів родини передавалися з покоління в покоління. Бо саме сім’я є справжнім і найбільшим багатством у нашому житті.

«Розмова про головне» 

Запитала раз Катруся
У сивенької бабусі:
«Що у світі наймиліше,
А відтак найголовніше?»

Усміхнулася старенька
Та й промовила: «Рідненька,
Як бабуся і як мати
Можу впевнено сказати,

Що для всіх батьків у світі
Наймиліші - їхні діти,
Для малечі, навпаки, -
Їхні люблячі  батьки».

Пильно слухала Катруся
І горнулась до бабусі.
Пам’ятай і ти, дитино,
Головне в житті - родина! 
               Ольга Науменко

Подивись мультик та послухай пісні про родину:

«Моя сім'я . Моя родина . Мультфільм про сім'ю для дітей. Розвиваючі мультики для дітей українською»


Наталія Май «Родина»



«Моя родина»



РоНіка «Пісня про сім'ю»





Немає коментарів:

Дописати коментар